📥 Enkel registrering
Ansatte kan raskt og enkelt registrere avvik via mobil, nettbrett eller PC – med støtte for vedlegg, bilder, kategorisering og prioritet.
Inside NEXT Avvik er et komplett system for registrering, behandling og oppfølging av avvik – enten det gjelder kvalitet, HMS, logistikk, kundeklager eller interne prosesser. Systemet hjelper deg å reagere raskt, lære av feil og sikre kontinuerlig forbedring i hele organisasjonen.
Ansatte kan raskt og enkelt registrere avvik via mobil, nettbrett eller PC – med støtte for vedlegg, bilder, kategorisering og prioritet.
Tildel ansvar, sett frister og følg opp tiltak. Innebygd arbeidsflyt og varslinger sørger for at ingenting faller mellom stolene.
Dashboards og rapporter gir innsikt i mønstre, årsaker og risikoområder. Dette legger grunnlaget for systematiske forbedringstiltak og datadrevne beslutninger.
Koble avvik til rotårsaksanalyser, forbedringsforslag og revisjoner. Dokumentér hva som ble gjort – og hva som ble lært.
Alle hendelser og endringer loggføres, med full sporbarhet for internkontroll og eksterne krav. Rollenivå sikrer riktig tilgang til informasjon.
Inside NEXT Avvik er fullt integrert med øvrige moduler som lager, HR, produksjon og kontrakt – slik at du kan følge avvik helt fra årsak til konsekvens og tiltak – uansett hvor i organisasjonen det oppstår.
Reager raskere. Løs smartere. Lær fortere.